Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren.
KLAUKE / GREENLEE AUTHORISED SERVICE CENTER:
Eenvoudig. Snel. Efficiënt.
Voor een optimale werking van uw gereedschap is een jaarlijkse inspectie noodzakelijk. Na 3 jaar gebruik of 10.000 krimp- of snijbewegingen raden wij u aan om uw gereedschap bij een erkend Service Center te laten onderhouden. Ons Authorised Service Center beschikt over een grote voorraad originele wisselstukken en alle herstellingen worden in onze eigen ateliers uitgevoerd door gecertificeerde techniekers. Uw gereedschap wordt snel en volledig nagekeken en hersteld door onze specialisten zonder dat het naar de fabrikant moet worden verstuurd.

Service voor uw gereedschap:
Herstellingen, onderhoud en dienst-na-verkoop. Ons Service center doet het onderhoud en herstelling van alle materialen die bij ons aangekocht zijn en zorgt voor een snelle en correcte afhandeling tijdens dit proces.

De levensduur van uw tool kan sterk beïnvloed worden door regelmatig het juiste onderhoud te laten uitvoeren. Net zoals een auto heeft elk mechanisch toestel nood aan een degelijke smering en vervanging van onderdelen te wijten aan o.a. slijtage. Door een regelmatige controle vermijdt u het onverwacht uitvallen en verlengt u de levensduur van uw toestel.

Voor meer informatie of een afspraak:
Nussbaumer Service & Rental
Zinkstraat 10 - IZ4A Dassenveld - 1500 Halle
E-mail: service@nussbaumer.be
Tel.: +32 (0) 2 357 09 40
Fax: +32 (0) 2 354 96 79

Opsturen van uw toestel
Wij krijgen dagelijks tientallen toestellen binnen voor onderhoud.  Om dit proces vlot te laten verlopen vragen wij u vriendelijk om dit document in uw verpakking in te sluiten: NBR-RETOUR-TOOLS-NL.pdf

NUSSBAUMER TOOLSHOP:
De beste dienstverlening is een persoonlijke dienstverlening.
De beste dienstverlening is een persoonlijke dienstverlening. Daarom kan u een grote selectie van onze producten in onze Nussbaumer toolshop vinden. Beter dan waar ook kunnen wij u adviseren welke gereedschappen en producten het best aan uw verwachtingen beantwoorden.

Bijstaan met raad en daad:
- Luisteren en uw behoeften analyseren om u de beste oplossing voor uw werkzaamheden aan te raden.
- De werking van gereedschappen uitleggen, alsook de gebruiks- en veiligheidsregels.
- Het materiaal dat u koopt voor een eerste keer in gebruik nemen, met alle noodzakelijke instellingen.
- U als koper van onze producten technische ondersteuning bieden.
- Toebehoren, extra opties en gereedschappen voorstellen, die u in staat stellen onze producten op een correcte manier te gebruiken.



Laden
Laden